martes, 12 de mayo de 2015

Ressenya de Harry Potter i la pedra filosofal

Hola a tots, perdoneu per no pujar en tres setmanes, però tant Idoia com jo em estat molt ocupades amb èxamens i treballs i no em llegut quasi res.
Be com ja heu vist al títol. hui us porte la resenya de Harry Potter i la pedra filosofal,llibre que me llegit per a valencià i que tenia moltes ganes de llegar altra vegada. Aquest llibre ja me'l vaig llegir quan tenia uns nou anys, espere poder acabar de llegir tots els altres llibres de HP.
Bé, primer les dades principals i després la resenya.

Dades principals
Autor/a: J. K. Rowling.
Editorial: Empúries.
Pàgines: 299.
Preu paper: 15. Preu ebook: no se el preu.

Sinopsis
Harry Potter és orfe i viu en unes condicions infrahumanes a casa d'uns tiets despietats fins al dia que descobreix que té dots de bruixot i és convidat a estudiar a una escola de màgia i bruixeria. Allà, a més d'aprendre l'ofici, haurà de combatre Voldemort, que encarna les forces del mal, i defensar la joia de l'escola, una pedra filosofal que, segons sembla, n'hi ha més d'un que vol trobar.

Opinió personal
Crec que ja tots ens em llegit el llibre aquest, però bé, ací teniu la meua opinió.
Jo vaig escomesar a llegir aquests llibres a la edat de nou anys, però com era un poc menuda per a comprendre tot el que deia, els vaig deixar i vaig veure les películes.
Bé, el estiu passat volia tornar a llegir-me'ls i no vaig poder, i aquest any, el professor de valenià ens va dir que agafarem un llibre que forà una traducció del anglés al valencià i jo vaig agafar aquest.
El que més m'ha tornat a sorprendre es la vida que Harry porta a casa dels seus oncles i com de mal el tracten, no m'ha agradat gens.
El que si que m'ha agradat es com enseguda es fa amic de Ron i que planejen moltes aventures per a pasar-ho molt be.
El personatge que més m'ha agradar és Hermione Granger, aquesta xiqueta que és fa respectar per tots els alumnes i professor per què mai trenca una norma.
El llibre es molt ràpid de llegir i encara que he vist totes les películes, tinc ganes de tornar a veure-les.
Bo, fins aci per hui.
Un bes i fins la próxima.
Adéu.

4 comentarios:

  1. Pues poco o mejor dicho puedo comentarte Mar, ya q no se leer catalan...asi y todo, Harry Potter es universal, e intentando leerte algo,se q te gusto,a q si?
    buenos dias!!!

    Besitosss

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Marili!
      El catalán es mi primera lengua y el castellano la segunda.
      Me encantó Harry Potter y espero poder leer los otros libros cuando termine el insti.
      Un beso.

      Eliminar
  2. ¡Hola Mar!
    Yo no se valenciano pero si que puedo darte mi opinión sobre este libro, lo he leído un par de vez y lo he ojeado más por que al fin y al cabo me ha acompañado durante diez años de mi vida que no son pocos, para mi Harry es mi adolecencia y siempre va a ser especial :)
    Un besito ♥
    -Freyja

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola a las dos!
      Tenia muchas ganas de volver a leer estos libros.
      Espero este año terminar la saga.
      Un besito.

      Eliminar